Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Sierpień 2011 »
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

« | »

Old Man's Child

2011-08-22 @ 16:35 in Metal / Hard-Rock

No i teraz przegięłam. Wiem, wiem. Po tej notce zapewne zyskam opinię lewej ręki Babci Jadzi (prawą odcięli jej Jaś z Małgosią, próbując wyrwać się z jej świerzo wypiłowanych szponów, wiem bo sama robiłam jej manikiur... piłą do metalu rzecz jasna), Shatanistki jedzącej bezbronne koty na obiad (koniecznie z cynamonem!) albo jakieś mieszkającej na cmentarzu lumpiary psycholki. W sumie, to coś w tym jest. Ale to nie czas i miejsce na rozmowy o moim obiadowym menu, czy miejscu mojego zamieszkania. Blog jest przecież o muzyce (jeśli szarpidruty opisane w tej notce przeciętny słuchacz nazwie muzyką, w co szczerze wątpię). 

*Dedykacja dla kochanej Violet, dzięki której piszę owy wpis właśnie o tym zespole*

"Old Man's Child" to norweska, blackmetalowa kapela o której niestety trudno zdobyć informacje. Została założona w 1993, lecz jej korzenie sięgają 1989 roku, kiedy jej członkowie - Thomas Rune Andersen, pseud. Galder, oraz jego dwóch kolegów - Jardar i Tjodalv (X____X może nie będę komentować ksywek), grali pod nazwą "Requiem". W 1996 roku zespół dorobił się pierwszej płyty. Nagrał ich w swojej karierze siedem. Niestety rzadko koncertował, z powodu częstej zmiany składu grupy. Choć Andersen obecnie nie angarzuje się w "Old Man's Child" tak jak kiedyś (z powodu dołączenia do innej kapeli), zespół zapowiedział wydanie kolejnej płyty w 2012 roku.
Więc dobra rada dla Was, drodzy czytelnicy - chcecie pozbyć się szlabanu na wychodzenie z domu? Zakupcie płytę "OM'sC", włączcie ją jak najgłośniej się da i poczekajcie 5 minut. Za chwilę, prócz upojnych dźwięków wydobywających się z Waszego odtwarzacza, usłyszycie piękną wiązankę (niekoniecznie cenzuralną), zmuszającą Was do jak najszybszego opuszczenia mieszkania... chyba ,że rodzice uznają ten przypadek za beznadziejny i niezwłocznie zaprowadzą Was do najbliższego egzorcysty. 

 

 (Według mnie poniższy (no powyższy w sumie też) kawałek powinien raczej nosić nazwę "Wraaahhhrrrraaaa!!!" - bardziej odzwierciedla jego przesłanie i w ogóle) 

 I niech ten wrzask będzie z Wami! 

 ;)

 

 

komentarze

Old Mans Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

Heya i'm for the principal time here. I stumbled on this board and i also find It truly helpful & it helped me out much. I'm hoping to deliver something again and aid others for example you aided me.
Autor LuigiBDeever @ 21:48, 2016-06-05

Old Mans Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

You actually help it become seem so easy with your presentation but I find this matter to get actually something which I believe I might never understand. It appears to be too complicated and very broad to me. I am looking forward for your upcoming post, I will try to have the hang of this!
Autor ReidTSection @ 19:56, 2016-05-28

Old Mans Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

Link exchange is nothing else but it can be simply placing other person's webpage link on your own page at suitable place as well as other person will even do similar for you.
Autor HayleyLVicoy @ 09:32, 2016-05-27

Old Man's Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Many thanks
Autor bernie sanders @ 13:55, 2016-04-01

Old Man's Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

My family members every time say that I am killing my time here at net, but I know I am getting experience all the time by reading thes fastidious content.
Autor bernie sanders @ 14:04, 2016-03-31

Old Man's Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

Hi there just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to be running off the screen in Firefox. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know. The design look great though! Hope you get the problem fixed soon. Many thanks
Autor quest bars @ 06:33, 2016-02-19

Old Man's Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

Asking questions are truly pleasant thing if you are not understanding something completely, except this post gives good understanding even.
Autor Quest bars @ 05:54, 2016-02-11

Old Man's Child | Coś tam o muzyce... [Odpowiedź]

Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was curious about your situation; many of us have created some nice practices and we are looking to trade strategies with others, why not shoot me an email if interested.
Autor quest bars @ 02:28, 2016-02-10

O.o [Odpowiedź]

To ja może jednak zmienię płeć i przefarbuje się znów na czerwono? o.O To 'Nien' to serio znak! Ja nadal myślę ,ze pisać nie umiem, przyznam tylko rację, co do tego, że troszku się poprawiłam. Co do tej "ekspertki" - wariatka, ale podobnie jak Ty, w pełni się z nią zgadzam. Nie potrafiłabym trafniej tego ując X__X
Autor Nine @ 20:00, 2011-08-22

Norwegian trÓ blek metal rlz X___X [Odpowiedź]

O, człowieku. To ja się może rozpiszę. Po pierwsze, co ty mi tu mówisz, że nie robisz postępów w pisaniu, skoro robisz - najlepszy dowód na to to Violetka śmiejąca się do monitora (i uznana przez domowników za wariatkę) w czasie czytania tejże notki. Po drugie, jestem... mentorem? Wow, hah, nie no, dzięki, czuję się zaszczycona, moje Ty guru kochane ^^ Po trzecie, wpisywałam adres Twojego bloga, i wiesz, co napisałam? No wiesz? "Nien"! To kolejny znak! O.O Po czwarte, dzięki za notkę ^^ Norwegian trÓ blek metal to jest to xD Na temat zespołu - pozwolę sobie zacytować PEWNĄ EKSPERTKĘ: "Wokalista śpiewa tak, by za żadne skarby żaden ze słuchaczy nie zrozumiał ocb, no i drze się jakby go kastrowali, i w tym samym czasie miał chore gardło i nieziemską chrypę a la Kaczor Donald". Zgadzam się z jej opinią! xD Po piąte, to by chyba było na tyle. NORWEGIAN TRÓ BLEK METAL RLZ! X___X
Autor violet @ 19:28, 2011-08-22
«Poprzedni   1 2 3 ... 69 70 71
Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.