Załóż bloga Zaloguj się



search
calendar
« Styczeń 2011 »
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
ostatnio...
Kategorie
Linki
archiwum
Tagi
Syndicate
Credits
LifeType IE7 XHTML CSS Firefox

Opowiadanko o "Tic-Tacach"

2011-01-29 @ 14:00 in Opowiadanka ...

Niedawniej jak może wczoraj, żyła sobie paczka "Tic-Taców". A było ich aż 100 szt. Oczywiście pochodziły z kraju "Biedronka", lecz jakaś wredna, zła wiedźma nakłoniła swą macochę do kupienia ich. Biedne Tic-tacki nie wiedziały co mają robić, krzyczały, próbowały uciec ale nie udało im się.

- Cóż za bezczelnośc - lamentował król Tic-Tac, gdy jego poddani odbijali się bezwładnie od ścianek wielkiego, plastikowego pałacu <pudełka> - jak można tak nami pomiatać?! No foch!!

Macocha i ta wreda wiedźma wraz z zamkiem króla Tic Taca powróciły do swego domu. Skromna chatka, jak się okazało, nie na kurzej, lecz żabiej nóżce, wydawała sie ciemna, wręcz straszna, jak z jakiegoś horroru o złych pluszowych misiach niszczących miasteczko ,  a ze środka wydobywały sie okropne, przeraźliwe dźwięki... -

- No nie! Że też musiała się nam trafić wiedźma słuchająca takich zgrzytów! Nie mogła by popu słuchać, albo disco z pola?! Czegokolwiek!  A tu jebb! Punk! Tylko nie to! Kurcze!  - Użalał się nad swym losem jeden z poddanych. 

Wiedźma z macochą (i Tic-Tacami) weszły do chaty, i rozkoszowały sie pięknymi <jak dla nich> melodiami "La Fraction". 

- Ty kuhna matka! - Zawyła po chwili wiedźma z francuskim akcentem - Ugothuj mi moje Thic-Tacki! 

Macocha posłusznie, udała sie do kuchni, gdzie przyprawiła nieszczęsne cuksy ketchupem i majonezem. 

- O mniam! "Git majonez!" - Rozkoszował się król Tic-Tac smakiem genialnej jasnej ciapy, którą został pokryty wraz ze swoimi poddanymi. Okazało sie bowiem ,że wszystkie Tic-Tacki kochają ten dziwny jajeczny specyfik. W mig uzależniły się od niego, i miały w dupie to czy zostaną ugotowane,usmarzone, czy zjedzone na surowo. Nawet spodobały im się wrzaski wydobywające się z mega drogiego, dużego radia ich dręczycielki <widzać była dziana>.

I tak oto wiedźma zżarła przeszczęśliwą paczkę Tic-Tackówm, które  naćpane majonezem same wskakiwały jej do paszczy. A morał z tego jaki? Ano taki ,że nie ważne jakich zgrzytów słucha wiedźma, bo prędzej czy później, po kubusiu, marysi czy nawet majonezie i tak Ci się one spodobają...


No i "Git Majonez". 

 

Exedra (i Death Dizko)

2011-01-28 @ 12:20 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Hej :) Ostatnio ktoś opowiadał mi o takiej bibie organizowanej kilka lat tm. Nazywała sie Death Dizko. Potańcówka z występami paru zespołów. Oczywiście wszystko w klimacie gothic rocka. Ostatni raz impra odbyła sie 05 03 2005 . Znalazłam nawet parę fot -  F.C. depeche MODE -NEW LIFE- Bielsko-Biała POLSKA Niestety organizatorzy wyjechali do Londynu. 

I przejdęteraz do sedna sprawy - owa biba zaczynała się zawsze tą samą piosenką -

Genialna nuta. Ogółem zespół genialny. ;) A oto parę ich kawałków -

 

 

   

Nie wiem czy wspominałam kiedyś o zespole Skeletal Family ale chyba nie. Więc też dam linka a bardziej się później może rozpiszę. 

 

 

Jej dużo dziś tych linków o.O Aż szok ,że mi sie chciało je tu zamieścić. 

I damm jeszcze jeden na zakończenie -- 

   

Pozdro dla tych, którzy mieli okazję być na Death Dizko, no i dla tych którzy nie byli też <ja nie byłam bo mało latek miałam w tedy...y.y.. no teraz reż mało mam :/ ale cóż  nom i w ogóle dla wszystkich pozdro. ;** 

Noocoowankoo i sklep muzzycznyy

2011-01-22 @ 14:40 in Prywata

Cześć i czołem wszystkim. Dawnoo już nie pisałam ale byłamm tak niewyspana ,że albo napisałabym coś porąbanego, zbooczonego i niecenzuralnegoo, alboo notka nie miała by sensu :).Choć teraz też porąbane rzeczy wypisuje ale to trudno, taka już uroda bloga.

Były u mnie na nocc koleżaneczki i lookałyśmy na horrorki. Genialnie było. Pozdrówka dla sąsiada ;** dzięki za wystrachanie przyjaciółki! - Fajnie się darła. Pozdro też dla Pucka u którego zdąrzyłam byćć już 2 razy. Sorry ,że nie mogłam się rozgadać - mama czekała - nadrobimy następnymm razem :). Oczywiście nie obeszło się bez kupienia paru płyt, a dokładniej - KRYZYS KOMUNIZMU - bardzo fajne cd, BRYGADĘ KRYZYS tzw. CZARNĄ PŁYTĘ reedycję oczywiście <choć chyba mi się bardziej COSMOPOLIS podoba - Brygada Kryzys - Cosmopolis (34.93 MB) rapidshare.com Ściągnij > i SIOUXSIE AND THE BANSHEES THE SCREAM - to wybrał Pucek z tych co były, bo reszta na magazynach - dziękóweczka Ci bardzo, płyta odjazdowa. 

Ostatnio obczaiłam pewnien zespół - MARQUEE MOON - wyjebisty ale oceńcie sami -  YouTube - Marquee Moon - Don't Go Out Tonight (1984) :) może kiedyś wklikam o nim notke :) 

 

Siouxsie And The Banshees

2011-01-16 @ 17:00 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Napomknełam już trochęo Siouxsie And The Banshees, ale cóż to takie wspominanie... ot jeden link dodałam i jakieś zdanko krótkie. To sobie myślę ,że jak nie mam co robić to rozwinę temat:

Siouxsie and the Banshees – brytyjski zespół nowofalowy i gotycko rockowy założony w roku 1976 w Londynie przez Siouxsie Sioux i Stevena Severina. Pierwszy koncert odbył się 20 września 1976 w londyńskim klubie 100 Club podczas odbywającego się tam festiwalu punkrockowego 100 Club Punk Festival. Ich pierwszy singel, Hong Kong Garden, osiągnął wysokie pozycje na listach przebojów, jednocześnie dając zespołowi szerokie grono fanów.

Do zespołu dołączył na stanowisko gitarzysty w 1979 roku Robert Smith (członek i założyciel legendarnego już zespołu The Cure ), głównie za sprawą znajomości ze Stevenem Severinem. Smith uzupełnił w ten sposób braki zaistniałe w zespole po odejściu dotychczasowych członków – gitarzysty i perkusisty. W zamian za to The Cure mogło kontynuować wspólną trasę u boku Siouxsie and the Banshees jako support. W późniejszych latach Robert Smith będzie wielokrotnie dołączać do grupy na stanowisku gitarzysty, zwłaszcza podczas kryzysu we własnym zespole, a z samym Steve'em Severine'em stworzy zespół o nazwie The Glove, by wydać w 1983 roku album zatytułowany Blue Sunshine. Oprócz Smitha w zespole grał też w latach 1976-77 inny znany przedstawiciel sceny muzyki rockowej, gitarzysta legendarnego zespołu punkowego Sex Pistols, Sid Vicious. W 1995 roku zespół Siouxsie and the Banshees po raz pierwszy odwiedził Polskę, gdzie zagrał serię trzech koncertów, w Warszawie, Zabrzu i Poznaniu.

 

Muzycy 

Ostatni znany skład zespołu 

Byli członkowie zespołu 

Dyskografia - albumy studyjne 


  A oto jedna z moich ulubionych piosenek genialnej Siouxsie -   

 Miłych wrażeń słuchowych

Klinika

2011-01-15 @ 18:09 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Klinika niestety nie psychiatryczna, chociaż taka może też by się przydała. Klinika? O cóż mi więc chodzi, skoro nie o budynek w którym aż roi się od pacjentów i lekarzy? Chodzi mi o pewien zespół, który dziś wyszperałam - 

A tu można album pobrać -  KLINIKA - Tourdion (45.19 MB) rapidshare.com Ściągnij

Takie... nom... chyba fajne, mi się podoba, choć troszkę jak taka "kopia" POST REGIMENT bez urazy oczywiście, bo kapelka dobra ;) 

 

Sklep Muzyczny xD nowa ksywa dla sprzedawcy - PUCEK :D

2011-01-15 @ 15:44 in Prywata

Ave! Byłam dziś w małym sklepie muzycznym niedaleko mojej miejscowości. Takie niewielkie pomieszczonko z haotycznie poukładanymi albumami, kasetami a nawet koszukami <oczywiście z motywami różnych zespołów>. Na kartce miałam napisane tytuły albumów które chciałam kupić, więc poszperałam trochę w płytkach, poczekałam aż dziwnie znany mi sprzedawca przestanie dyksutować o czymś z klientem <rozmawiali chyba o "Woodstocku">. Po chwili ich konwersacja się uspokoiła a ja podeszłam do lady, podałam kartke i zapytałam, czy nie ma czegoś z listy. Sprzedawna zdziwiony zmierzył mnie wzrokiem i odpowiedział  - "niestety nic nie mam ale jeśli o SIOUXSIE <SIOUXSIE AND THE BANSHEES> chodzi to mogę zamówić na przyszły tydzień". Ja taki zaciesz ,że hej, bo maiałam zamiar znów tam jechać, tym razem na troszkę dłużej <byłam z koleżanką i jej się śpieszyło, więc nie miałam zbyt dużo czasu, ponapawać się zajebistym klimatem sklepu>. A koleś nadal się na mnie gapi i pyta "a to dla kogoś nie?". No sorry! Szczerość to szczerość! Dla mnie a dla kogo! Hello! Co to Już 14-nastolatka punku posłuchać nie może!? No i mu odpowaidam <spokojnie, bo nie mam zamiaru se wiochy narobić przez moją chandrę> "Nie, to dla mnie". A koleś w szok. Podaje kartke koledze z którym wcześniej dyskutował, pokazuje palcem na staranie napisaną przeze mnie nazwę "SIOUXSIE AND THE BANSHEES"<musiałam ładnie pisać, bo by się nie odczytał> i mówi "patrz <imię kolegi> czego ta dzisiejsza młodziesz słucha" i kiwa głową z zadowoleniem. Kolega takie gały wielkie ,że szok i wgapia się na mnie jak na... hmm nie wiem na co... na młode coś znające się na dobrej muzie - tak to ujmę. A sprzedawca <i zarazem właściciel sklepu> taki zaciesz wielki odwala, gęba mu się śmieje od ucha do ucha, i do mnie "szacun" i kciuk w górę pokazuje... I was in the shock, normalnie! Fajny koleś nawet -  pomyślałam. Zapytał jeszcze czy musi być któryś z albumów napisanych przeze mnie  <Nocturne/Rapure> a ja na to ,że nie zależmy mi na jakiść konkretnym. I wyszłyśmy z koleżanką. A czemu nazwałyśy go PUCKIEM? Bo nam PUNKUŚ nie pasował, bo ksywa nie odzwierciedlała jego hmm... nom jego po prostu. Jakoś tak nam nie spasowała.

Ale się rozpisałam... masakra 

Więc pozdro dla PUCKA i nowej znajomej VIOLET ;*

La Fraction

2011-01-14 @ 22:38 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Dziś nota dla fajnej koleżanki poznanej na bloganie...

Proszę o to nota... :) 

A dotyczyć ona będzie zespołu, który poznałam dziś - La Fraction. 

Wiem tylko ,że wokalistka  śpiewa po francusku ale tego się można domyśli. 

Nie znam szczegółów ale dam fajne linki do albumów - 

 http://www.youtube.com/watch?v=87aRgdpOSdE  - to na razie song 

a tu albumy do ściągnięcia  - http://diyanarchocrustpunx.blogspot.com/2009/03/la-fraction-aussi-long-sera-le-chemin.html

http://diyanarchocrustpunx.blogspot.com/2009/03/la-fraction-la-fraction.html

i ostatni -  http://www.mediafire.com/?nwz0zj0zpp3

nie wiem czy się spodoba, ale mam taką nadzieję xD 

pozdro ;) dla wszystkich bezsennych, kochających dobrą muzykę.

Radio (i "Zgrzyt")

2011-01-09 @ 18:41 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Pragę polecić wszystkim fanom punk rocka  genialne radio - http://www.radioghoulschool.com:8002/listen.pls    oraz poniedziałkową audycję "ZGRZYT"  Zgrzyt | RadioWWW. Istne kopalnie nieznanych zespołów i utworów. 

 

Deine Lakaien

2011-01-08 @ 16:20 in Punk / Rock / New Wave ... (itp)

Deine Lakaien - niemiecki duet muzyczny, tworzony przez wokalistę Alexandra Veljanova i kompozytora klasycznego, pianistę i perkusistę Ernsta Horna. W ich muzyce widoczne są elementy darkwave, elektroniki, industrialu oraz gothic rocka. Zespół istnieje od 1985 roku.

Nazwa zespołu ( oznaczająca po polsku Twoi słudzy ) została zaczerpnięta z jednej z piosenek Einstürzende Neubauten Die genaue Zeit ( "Auch Lakaien haben Taktgefühl" - "Również słudzy mają poczucie taktu" )

Mało informacji znalazłam o tym zespole, ale serdecznie polecam... Alexander V. jest  megadziwny ale go uwielbiam. Szczególnie album Kasmodiah - Gothic Rock: Deine Lakaien  - możecie za darmo pobrać z Megaupload :)  - ganialne jednym słowem, choć na albumie znajduje się dużo dobrych kawałków ten najbardziej zapadł mi w pamięci :)... 

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.